Športoví partneri
Podpora, respektíve sponzoring športového tímu či jednotlivca je často nesprávne vnímaná ako charita. Sponzorov vo väčšine prípadov zaujíma, kde všade budú mať umiestnené logo, jeho veľkosť oproti iným partnerom a menej konkrétne výstupy z daného partnerstva. Športový marketing však nie je iba o logu na drese. Šport pritom môže byť ďalším nástrojom efektívnej komunikácie so stálymi i potenciálnymi zákazníkmi a partnermi.
Potrebujete nájsť nový spôsob, ako osloviť vašu cieľovú skupinu?
Hľadáte spôsob, ako sa asociovať so silnou a úspešnou športovou značkou, ktorá je symbolom víťazstiev, no vie sa dôstojne popasovať s ťažkosťami?
Chcete byť pre športový klub či športovca skutočným partnerom, ktorého investícia a podpora bude efektívne využitá a prinesie mu konkrétny obsah a výsledky?