Event marketing
a ich fanúšikov
Čo je event marketing?
Event marketing je forma marketingu, ktorá sa zameriava na vytváranie a správu udalostí s cieľom dosiahnuť určené marketingové a obchodné ciele. Tieto udalosti môžu byť rôzneho charakteru, ako napríklad konferencie, veľtrhy, podujatia, súťaže, firemné stretnutia, galavečery a ďalšie.
Event marketing kombinuje prvky marketingu, public relations, reklamy a komunikácie s cieľom vybudovať a posilniť vzťahy so zákazníkmi, zvýšiť povedomie o značke, generovať predaj, vytvoriť pozitívne zážitky a budovať lojalitu.
Výhody event marketingu.
Eventy poskytujú platformu na zviditeľnenie značky a prítomnosť v očiach verejnosti. S cieľom osloviť cieľovú skupinu a zvýšiť povedomie o značke môžu byť eventy sprevádzané reklamou, médiami a sociálnymi médiami. V prvom rade je potrebné na tieto eventy dostať cieľovú skupinu zákazníkov a naplniť ich očakávania z daného eventu.
V rámci event marketingu vieme zabezpečiť
Marketingová podpora pri organizovaní športových podujatí
- analýza cieľovej skupiny, poradenstvo v oblasti tvorby programu a produkcie športových podujatí, tvorba komunikačnej stratégie pre podujatie, spoluorganizovanie a koordinácia logistických a technických činností z hľadiska marketingu, konzultácie a poradenstvo v oblasti propagačných aktivít podujatia
Vyhľadávanie partnerov podujatia
- vyhľadávanie vhodných partnerov pre dané športové podujatie v súlade so zvolenou stratégiou
Návrh a tvorba partnerských aktivít a obsahu
- navrhovanie aktivít na prepájanie partnera a športového podujatia, tvorba atraktívneho obsahu pre danú cieľovú skupinu spoločnosti s prihliadaním na asociovanie partnera so silou a atraktivitou športového podujatia
Tvorba obsahu
- tvorba obsahu vrátane profesionálnych foto materiálov, indoor a outdoor video materiálov, animácií, tvorba grafických tlačových a digitálnych vizuálov, copywriterské služby
Správa sociálnych sietí
- správa sociálnych sietí a analytika (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Youtube, TikTok), plánovanie a komunikácia, content marketing